2008/12/15

جزمة فى وجة كل حاكم

اسميها كما اراد ان يسميها منتظر الزيدى
قبلة الوداع
قالها وهو يقذف بوش بالجزمة
واليكم سيناريو ما حدث




بوش : شكرا جزيلا لكم
منتظر : "قاذفا بوش بجزمتة " قبلة الوداع قبلة الوداع يا ابن الكلب



وطبعا بوش خاف البوسة تيجى فى وشه راح موطيلها وخلاها تعدى من جنبة



لكن المالكى حس انه لازم يستقبل البوسة التانية
فقال يصدها من قدام وش بوش
وعشان هو مش بيعرف يصد
_عامل زى امير عبدالحميد_
راحت جاية فى العلم الامريكى


وطبعا العراقين اخوات منتظر مقدروش يفوتوا اللحظة التاريخية
فانهالوا علية بوس

ـــــــــــــــــ
على الهامش
ــــــــ
مشروع جه فى بالى
اسمه
جزمة فى وجة كل الحكام العرب

4 comments:

Unknown said...

دى احلى قبلة وداع
لاحمق مخلوق

aya said...

السلام عليكم
انا كنت علي منتدي وبصيت لقيت الناس بتقول مره واحده ان بوش لسه محدوف بالشوز
الصراحه انا كبرت دماغي وطنشت لاني متخيلتش ان في حد تجرأانه يعمل كده
تاني يوم بالليل اللقطه كانت معروضه علي الجزيره
الصرراحه صدقت الي حصل بصعوبه
بس بجد جامده
ربنا يثبته في سجنه ويبارك فيه اذا خرج منها سليم

ساسو said...

كان نفسي تيجي في وشه
ودي اخرت كل ظالم
عقبال ما نودع الباقين بقبلات ااقدم من دي

غني يابهيه said...

الاول اذيك يادوح
واحشنى والله

ويارب كده اشوفك قريب

على فكره انا كمان لسا كاتب عن منتظر الزيدي