2007/08/02

تاج بس مش فوق دماغى


اول تاج ليا من ايمان صاحبة مدونة التهمة مصرية





انت مين ؟

انا محمود انسان عادى بيحاول يوصل
للى هو عايزة ونفسة يشوف بلدة اجمل بلد فى الدنيا





مين اكتر ست شخصيات بتحبهم؟

هو السؤال انا شايفة غلط ومينفعش
اجاوب علية



لان انا عندى ابويا وامى ودول اتنين



واصحابى الانتيم ودول اربعة



واخواتى اللى انا بموت فيهم ودول
خمسة



خمسة وخميسة



ههههههههههه



يعنى انا معرفش ارتب ست شخصيات
بحبهم اكتر من شخصيات تانية



لانى بالشكل دا هكون ظالم لشخصيات
كان نفسى اكتبها





انت سعيد؟

دا بيقف على معنى السعادة

يعنى السعادة مش دايمة



والحزن مش دايم



يعنى ممكن ابقى ماشى فى الشارع
واكون مدايق وفى وسط ما انا ماشى العب مع طفل صغير وابقى سعيد فى لحظتها



يعنى معنى السعادة دى شئ متفاوت





لو اجتمعت انت وحسنى مبارك فى غرفة
واحدة هتقولوا اية ؟

ربنا على الظالم والمفترى وابن
الكلب



وهقولة احنا زهقنا انت مزهقتش





لو معاك مليون ونص هتعمل بيهم اية ؟

لو
كنت كسولى فى الفترة اللى هتجينى فيها الفلوس هحطهم فى البنك واعيش على فوايدهم



لكن
لو كنت فى حالة تاهلنى ان انا اشتغل هعمل شركة صغيرة



ومحدش
يسالنى عن اية عشان دا سر





بتحب مصر ؟

مصر وان جارت على عزيزة





بتحب البنات ؟



صراحتا



اه



بس
دا شئ فطرى فى كل البشر


اية اكتر موقف محرج اتعرضت لية ؟



هى
مواقف كتيرمنها ان انا فى يوم دخلت اسلك خناقة وقلت للشباب اللى كانوا بيتخانقوا
ان الاسلوب دا اسلوب ضعيف ومينفعش نستخدمة لان احنا كبار والحاجات دى احنا كبرنا
عليها وفعلا الخناقة وقفت لكن لما واحد قال ستووووووووووووب اللى داخل اللوكيشن
يطلع برة



طبعا
كلكم عرفتوا ان الناس اللى كانوا بيتخانقوا كانوا بيتخانقوا لية





اية اكتر امنية نفسك ربنا يحققهالك ؟



افتح شركة الكترونيات

وامسك حكم مصر





تمرير التاج


لكل مدون يدخل يقرا التاج



ولكل واحد نفسة يبص لنفسة فى المراية


No comments: